Jeśli w Internecie.

Kampanie reklamowe
Google Ads

Reklama dźwignią handlu – stwierdzenie, które nieustannie jest prawdziwe.

Jeśli potrzebujesz reklamy która będzie wspierała Twój biznes to jesteś we właściwym miejscu.

Reklama internetowa w programie Googla Ads to niezwykle skuteczne źródło pozyskiwania potencjalnych klientów. W wyszukiwarce odpowiadamy na intencję użytkownika co nie sprawia wrażania że jest on „nękany” przez wyskakujące reklamy.

OFERTA

Research słów kluczowych

Przed przystąpieniem do włączania kampanii będziemy musieli zrobić rozpoznanie słów kluczowych których można użyć w przypadku Twojej firmy żeby zmaksymalizować zysk.

Prowadzenie kampanii

Pełna i kompleksowa opieka nad kampania, wykluczanie nietrafnych fraz oraz wyszukiwanie nowych które mogą pomóc trafić do szerszego grona klientów. Przygotowanie raportów oraz pomoc w analizie.

Kampania Google Ads czy warto?

Reklama w Internecie to jeden z najważniejszych czynników rozwoju firmy. Jednak nawet najlepsze produkty i usługi nie zareklamują się same. Do ich odbiorców trzeba dotrzeć, aby wiedzieli, że to, czego szukają Państwa firma ma w swoim asortymencie. Oczywiście, można to zrobić na wiele sposobów. Jednak z pewnością jedną z najskuteczniejszych form jest kampania Google Ads. Czym jest i jak działa? Dlaczego warto w nią inwestować? Dziś kilka słów właśnie o reklamie Google Ads.

Google Ads co to jest?

Tak naprawdę jest to narzędzie znane już od dawna wszystkim osobom, które tworzą w sieci wizerunek i markę firmy. Dawniej narzędzie to znane było jako Google Adwords, dziś zmieniła tylko nazwę. Otóż Google Ads (albo jak kto woli dawniej Google Adwords) to system reklamowy, w którym można tworzyć kampanie reklamowe, zarządzać nimi i analizować je. Sam system wyświetla linki sponsorowane w wynikach wyszukiwania Google oraz bannery i reklamy tekstowe na stronach sieci reklamowej Google, rozliczane na zasadzie CPC oraz CPM. Inaczej mówiąc system ten pozwala na emisję reklam tekstowych, graficznych i wideo.

Jest niesamowicie skutecznym narzędziem reklamowym, którego efekt widoczny jest niemal natychmiast. Wielu klientów zastanawia się jak skutecznie zareklamować swoją firmę w Internecie. Często ograniczony budżet staje się pewnego rodzaju hamulcem przed zakrojonymi na szeroką skalę reklamami. Jednak właśnie Google Ads wydaje się być w tej sytuacji idealną opcją. Zwykle na efekty optymalizacji strony w związku z jej pozycjonowaniem trzeba czekać kilka miesięcy, bowiem taki jest schemat działania systemu. Z reklamą w Google jest inaczej. Dlatego to jedno z najlepszych, najtańszych i szybkich narzędzi, aby dotrzeć do użytkownika docelowego. Co ważne, kampanię jesteśmy w stanie uruchomić z dnia na dzień, przez co widoczność naszej strony zdecydowanie wzrasta.

Jakie są formy reklamy w Google Ads?

Każdy reklamodawca chce dotrzeć do największej liczby użytkowników. Jest to zupełnie normalne i prawidłowe działanie marketingowe. Jednak często trudno jest dotrzeć do wielu użytkowników korzystając tylko z jednego kanału transmisji. Dlatego stworzony system Google Ads to idealne narzędzie do tego, aby reklamować swoje produkty na wielu płaszczyznach. Nie trzeba nikogo przekonywać, że dziś reklama w wyszukiwarce Google jest przysłowiową dźwignią handlu.

Kampania Google Adwords (dziś Google Ads) to dziś najszybsza forma marketingu w wyszukiwarkach. Pozwala wyświetlić krótkie reklamy na podstawie wybranych przez reklamodawcę słów kluczowych i linkowanie tych reklam do wybranych stron www. Zasady działania są tu bardzo proste. Poza tym warto zwrócić uwagę, że na reklamy Adwords Google możemy natrafić podczas codziennego surfowania w sieci. To chociażby krótkie teksty reklamowe. Składają się one z dwóch nagłówków do 30 znaków długości, pola tekstowego (do 80 znaków) oraz wyświetlanego adresu URL (do 15 znaków). Może im także towarzyszyć rozszerzenie, m.in. linki do podstron z wybranym asortymentem produktowym.

Oprócz tekstów możemy także natrafić na wyświetlane reklamy graficzne (bannery) w sieci współpracujących z Google stron, jak również w formie sponsorowanych reklam wideo m.in. na portalu YouTube czy w poczcie Gmail. Jak widać, zasięg systemu reklamowego Google jest naprawdę imponujący. Dzięki różnym formom reklamy, ich efekt jest niemal natychmiastowy. Bo tak naprawdę dzięki Google Ads można dotrzeć niemal do każdego klienta na całym świecie.

Jak działa Google Ads?

Zasady działania systemu są bardzo proste. Jeśli więc zastanawiasz się czy warto zainwestować w to narzędzie oraz Google Ads jak działa, wystarczy kilka prostych przykładów. Często wpisujesz w wyszukiwarkę jakieś zapytanie. Dotyczy to interesującego produktu, sklepu internetowego czy usługi. W tym momencie przy wyszukiwaniu pojawiają się reklamy, które podsuwa nam właśnie system Google. Zatem w sieci użytkownik zobaczy reklamy przeglądają tematyczne strony podobne do jego zapytania. Jak dokładnie działa ten system sieci reklamowych? To proste.

Otóż, aż 96% użytkowników sieci korzysta z wyszukiwarki Google. To tu właśnie najczęściej wpisujemy zapytanie w okno wyszukiwania. Niech to będzie np. informatyk Zielona Góra czy specjalista IT Katowice i klikamy „szukaj”. Google wyświetla wyniki najbliższe Twojemu zapytaniu. Zazwyczaj pierwsze 2-4 wyniki na samej górze i dole to właśnie reklamy Google Ads. Oznaczone są zieloną etykietką z napisem „reklama”. Nie sposób ich przeoczyć, bowiem znajdują się w najbardziej widocznym dla użytkownika miejscu. Czyli tam, gdzie nasz wzrok kieruje się w pierwszej kolejności, odruchowo. Jak widać, potencjał Google jest ogromny. Takie reklamy docierają właściwie do każdego. A gdy potencjalny zainteresowany kliknie w nią, przenosi się na stronę danego reklamodawcy, czyli firmy, która umieściła tu swoja reklamę.

Kampania Google Adwords (dziś Google Ads) to dziś najszybsza forma marketingu w wyszukiwarkach. Pozwala wyświetlić krótkie reklamy na podstawie wybranych przez reklamodawcę słów kluczowych i linkowanie tych reklam do wybranych stron www. Zasady działania są tu bardzo proste. Poza tym warto zwrócić uwagę, że na reklamy Adwords Google możemy natrafić podczas codziennego surfowania w sieci. To chociażby krótkie teksty reklamowe. Składają się one z dwóch nagłówków do 30 znaków długości, pola tekstowego (do 80 znaków) oraz wyświetlanego adresu URL (do 15 znaków). Może im także towarzyszyć rozszerzenie, m.in. linki do podstron z wybranym asortymentem produktowym.

Oprócz tekstów możemy także natrafić na wyświetlane reklamy graficzne (bannery) w sieci współpracujących z Google stron, jak również w formie sponsorowanych reklam wideo m.in. na portalu YouTube czy w poczcie Gmail. Jak widać, zasięg systemu reklamowego Google jest naprawdę imponujący. Dzięki różnym formom reklamy, ich efekt jest niemal natychmiastowy. Bo tak naprawdę dzięki Google Ads można dotrzeć niemal do każdego klienta na całym świecie.

Google Ads - ile to kosztuje?

Trudno jest jednoznacznie odpowiedzieć na pytanie, ile kosztuje reklama w Google. Nie istnieje bowiem minimalna ani maksymalna kwota, którą możemy przeznaczyć na kampanię Google Ads. Wszystko zależy od budżetu i przede wszystkim celu, który zamierzamy osiągnąć. System Google Ads pozwala nam na dotarcie do największego grona potencjalnych klientów. Dlatego w jaki sposób chcemy ten cel osiągnąć zależy właściwie od nas samych. Zatem jak rozliczana jest usługa i ile kosztuje reklama w Google?

Większość reklam w Google Ads rozliczana jest w trybie CPC (z ang. cost per click). Oznacza to, że płacimy za kliknięcie użytkownika w naszą reklamę. Inne modele płatności to CPA (cost per action). Tu płacimy za konkretnie wykonana akcję, np. zakup czy przesłanie danych kontaktowych użytkownika. Poza tym dostępne są także CPV (cost per view) w którym płacimy za wyświetlenie i obejrzenie naszej reklamy np. na YouTube oraz CPM (cost per mille) gdzie płacimy za 1000 wyświetleń. Te ostatnie opcje są bardzo przydatne przy budowaniu marki w sieci.

Co ważne, koszt takiego kliknięcia nie jest stały. Uzależniony jest od konkurencji jak i również od jakości reklamy. Co to oznacza w praktyce? Otóż, jeśli dużo osób kieruje swoją reklamę do tych samych słów kluczowych, tym droższa jest reklama. Kolejną ważną kwestią jest ocena samego Google naszej strony docelowej, czyli tej, do której odsyła reklama. Co ważne, budżet, który zamierzamy przeznaczyć na reklamę możemy samodzielnie ustalać w oparciu o plan miesięczny, tygodniowy czy dzienny. Zatem nie jest tak, że wydatki związane z reklamą pozostają poza naszą kontrolą. Promocja w Internecie za pomocą narzędzia Google Ads umożliwia zaplanowanie jej w najdrobniejszym szczególe. Oznacza to także dowolne kształtowanie budżetu reklamowego, w zależności od zasięgu reklamy oraz celów, które chcemy z jej pomocą osiągnąć.

Otóż, aż 96% użytkowników sieci korzysta z wyszukiwarki Google. To tu właśnie najczęściej wpisujemy zapytanie w okno wyszukiwania. Niech to będzie np. informatyk Zielona Góra czy specjalista IT Katowice i klikamy „szukaj”. Google wyświetla wyniki najbliższe Twojemu zapytaniu. Zazwyczaj pierwsze 2-4 wyniki na samej górze i dole to właśnie reklamy Google Ads. Oznaczone są zieloną etykietką z napisem „reklama”. Nie sposób ich przeoczyć, bowiem znajdują się w najbardziej widocznym dla użytkownika miejscu. Czyli tam, gdzie nasz wzrok kieruje się w pierwszej kolejności, odruchowo. Jak widać, potencjał Google jest ogromny. Takie reklamy docierają właściwie do każdego. A gdy potencjalny zainteresowany kliknie w nią, przenosi się na stronę danego reklamodawcy, czyli firmy, która umieściła tu swoja reklamę.

Kampania Google Adwords (dziś Google Ads) to dziś najszybsza forma marketingu w wyszukiwarkach. Pozwala wyświetlić krótkie reklamy na podstawie wybranych przez reklamodawcę słów kluczowych i linkowanie tych reklam do wybranych stron www. Zasady działania są tu bardzo proste. Poza tym warto zwrócić uwagę, że na reklamy Adwords Google możemy natrafić podczas codziennego surfowania w sieci. To chociażby krótkie teksty reklamowe. Składają się one z dwóch nagłówków do 30 znaków długości, pola tekstowego (do 80 znaków) oraz wyświetlanego adresu URL (do 15 znaków). Może im także towarzyszyć rozszerzenie, m.in. linki do podstron z wybranym asortymentem produktowym.

Oprócz tekstów możemy także natrafić na wyświetlane reklamy graficzne (bannery) w sieci współpracujących z Google stron, jak również w formie sponsorowanych reklam wideo m.in. na portalu YouTube czy w poczcie Gmail. Jak widać, zasięg systemu reklamowego Google jest naprawdę imponujący. Dzięki różnym formom reklamy, ich efekt jest niemal natychmiastowy. Bo tak naprawdę dzięki Google Ads można dotrzeć niemal do każdego klienta na całym świecie.

Co osiągnę dzięki Google Ads?

Wiele. Dlatego rozważając odpowiedź na pytanie: Google Ads czy warto w to inwestować, odpowiedź może być tylko twierdząca. System Google Ads ma bowiem służyć reklamodawcom bez względu na cel, jaki chcą osiągnąć. Korzyści bowiem z promocji strony, produktu czy usługi są ogromne. Stąd w wielu branżach to jedna z najpopularniejszych form reklamy i budowania marki. To również jedna z najbardziej efektywnych form marketingu internetowego.

Dzięki tym kampaniom możemy zwiększyć ruch na swojej stronie internetowej, skłonić użytkowników do określonych działań czy wreszcie przekonać ich do skorzystania z usług reklamodawcy. W osiągnieciu tych celów mają nam pomóc zróżnicowane strategie optymalizacji stawek w Google Ads. Jeśli na przykład zależy nam na konwersjach, możemy wybrać aż z pięciu inteligentnych, opartych na algorytmach strategii optymalizacji stawek. A to może oznaczać tylko sukces. Dzięki temu narzędziu nie tylko jesteśmy w stanie dotrzeć do wszystkich potencjalnych klientów, ale także trwale zbudować swą markę w Internecie. A tego nie sposób nie docenić.

Do najważniejszych zalet należą:

  • natychmiastowy efekt kampanii. Zaraz po uruchomieniu reklamy, Twoja strona wyświetli się na pierwszych pozycjach niemal zaraz. To oznacza, że pierwsi potencjalni klienci już mogą trafiać na Twoją stronę docelową.
  • elastyczne zarządzanie. Kampanie Google możesz łatwo modyfikować. Bez problemy możesz zmieniać wysokość budżetu, strony, na której ma się promocja pojawić czy nawet treść samej reklamy.
  • wymierny efekt. Widać go już niemal od początku funkcjonowania narzędzia. Jeśli konfiguracja kampanii jest wykonana prawidłowo, jak na dłoni widać jej efekty. To przede wszystkim zwiększone zainteresowanie stroną jak również wzrost sprzedaży w sklepie internetowym. A tego nie sposób nie zauważyć.
  • idealne dopasowanie do użytkowników. Dzięki możliwościom narzędzia Google reklama skierowana jest do konkretnej grupy odbiorców. To powoduje, że nasza reklama dociera do wybranej przez nas społeczności. A to z kolei oznacza, że będzie mieć wpływ na podjęcie przez te osoby konkretnej decyzji w zakresie skorzystania z naszych usług albo zakupu promowanego towaru.
  • nieograniczony zasięg oddziaływania. Nasza reklama w Internecie nie ma granic geograficznych. Oznacza to, że może dotrzeć do każdego zakątku świata. Sam decydujesz, gdzie na świecie będzie wyświetlana Twoja reklama. Może mieć ona zasięg lokalny, regionalny a nawet globalny. Sam decydujesz do których klientów chcesz dotrzeć i się przedstawić.

Zatem Google Ads – czy warto? Każdy powinien odpowiedzieć sobie sam na to pytanie. Niemniej to doskonały sposób na promocję, która przynosi błyskawiczne efekty. Oczywiście pod warunkiem, że zostanie poprawnie stworzona i dopasowana do strony docelowej. Odpowiednio skonfigurowana przez nas reklama Twojego biznesu sprawi, że reklama będzie wyświetlała się wybranym odbiorcom. Dzięki temu odczuwalnie wzrośnie wartościowy ruch na Twojej stronie, co z pewnością przełoży się na sprzedaż. A takich efektów każdy z pewnością oczekuje. To także najprostszy sposób na przyciągnięcie klienta na swoją stronę internetową. Aby jednak stworzyć wartościową kampanię reklamową, warto na początku dokonać wnikliwej analizy tematyki i liczyć się z tym, że nie zawsze efekty są zauważalne od razu. Praca nad widocznością marki w sieci czasem trwa. Sukcesy bowiem nieraz pojawiają się wraz z czasem i pracą. Czy jednak warto? Z pewnością.

Zapewniam

Google Analytics

Narzędzie służące do analizy ruchu na naszej stronie internetowej, dzięki niemu będziesz wiedział jakie podstrony najczęściej odwiedzają użytkownicy oraz jakim zainteresowaniem cieszy się Twoja witryna internetowa.

Google Search Console

Narzędzie służące do analizy wyszukiwania naszej strony w wyszukiwarce Google. Dzięki temu wiesz na jakie hasła Twoja strona wyświetla się w wyszukiwarce oraz jakie jest nią zainteresowanie na konkretne ogony zapytań.

Google Moja Firma

Google moja firma to darmowa usługa która pozwoli Ci na wyświetlanie Twojej firmy na mapach Google i innych usługach. Szczególnie ważne jeżeli Twój biznes ma charakter lokalny. W ramach prac utworzę dla Ciebie taką wizytówkę.

Domena, hosting

Zapewniam szybki i nowoczesny serwer, dzięki któremu strona będzie ładowana bez problemów. Pomogę Ci wybrać i zrejestrować domenę tak żeby pasowała do Twojego biznesu i dobrze pozycjonowała się w wyszukiwarkach.

Poczta

Serwer pozwoli także na utworzenie i samodzielne zarządzanie kontami mailowymi w wybranej przez Państwa domenie. Dzięki czemu będziemy mogli utworzyć adresy imie@twojadomena.pl, które wyglądają profesjonalnie.

SLL

Instalacja certyfikatu do Twojej strony internetowej pozwoli na zabezpieczenie połączenia dzięki czemu Twoja strona nie tylko staje się bezpieczniejsza ale również lepiej pozycjonuje się w przeglądarkach co jest kluczowym elementem marketingu w sieci.

Teksty zapleczowe

Zapewniam profesjonalne teksty na stronę które tworzone są przez copywritera z pasją i doświadczeniem dzięki czemu nasi potencjalni klienci z chęcią konsumują treści a poziom SEO jest na wysokim poziomie.

Grafiki

Zapewniam dedykowane grafiki oraz wykonanie takich elementów jak logo oraz elementy brandingu dzięki czemu Państwa firma będzie prezentowała się w sposób profesjonalny i nowoczesny w cyfrowej przestrzeni.

Google Ads

Kampanie reklamowe w sieci wyszukiwania Google pozwalają nam natychmiastowo pokazać naszą stroną klientom zainteresowanym konkretnym hasłem w wyszukiwarce. Jest to szybki sposób połączenia naszej witryny z klientem.